söndag 12 maj 2013

Corvettevanvett



Potenta bilar har oftast att göra med vad som finns under dess huv
inte alltid på bilen utan även på ägaren som ofta kan vara en gammal uv.
Det där med substitut kanske är en sanning man får ta med en nypa salt
det hänger nog mest på hur man sköter sig och inte äter så mycket palt.

Det är min gubbe som sitter i denna snygga Corvette
men lugn, vi har inte båda två drabbats av vanvett.
Visst skulle det vara kul att äga en sån här muskelbil
en gammal uv vill inte bli tagen för en trist stofil.

Det här är dock inte min gubbes senaste leksak
han bara värmer sätet åt den rätta ägaren med sin bak.
Bilen är snygg, det ska gudarna veta
den kan få känslorna på en gubbe att bli heta.

Att det skulle bli en sån här bil till leksak är inte troligt
hur mycket jag än älskar honom så ska han inte få ha så roligt.
Han har fått sin bastu, nu vill jag ha min stuga
vill han att det ska gå hett till så får hans fina sauna duga.

Inga kommentarer: